sobota 25. září 2010

mariánská pouť - pokračování

k pouti patří kolotoč
Před týdnem u nás, myslím úspěšně, proběhla Mariánská pouť a Trhy lidových řemesel. Myslela jsem, že zprávu podám hned po skončení akce, ale nějak jsem to nezvládla.

"rameno zákona" se také přišlo podívat
Zdá se, že tahle naše pouť se začíná lidem "zadírat pod kůži", protože návštěvníků bylo dost celý den. Doufám, že se z toho stane tradice už proto, že takovýchto akcí není tak mnoho, kde by řemeslníci nemuseli bojovat o přízeň vedle prodejců nevkusných kýčů všeho druhu s označením "made in Ch..a".


kovář koval
Svoje řemeslo tu předváděl košíkář, kovář a také perníkář. U toho si každý mohl udělat svůj medový perníček. U kováře kluci zkoušeli kovat prstýnky pro svoje maminky (taky jsem jeden dostala).

u perníkáře
Pro děti tu byl kolotoč se střelnicí, jízda na koni a divadlo.

jízda na koních
soubor Čtyřlístek z Nového Strašecí
krásně malované perníčky
křehké figurky ze šustí
vitráže a skleněné šperky
košíkář v plné práci
Nechybělo ani občerstvení a něco na mlsání - trdlo, cukrová vata, polévka, maso, klobásy, limo, pivo a smažené bramborové lupínky z čerstvých brambor.

smažené bramborové lupínky
Tyhle smažené brambory jsem ochutnala prvně a vůbec to nebylo špatné. Taky šly pěkně na dračku.

smažené brambůrky
a spokojený strávník
Letos máme pouť zdárně za sebou a ta další nás čeká zase za rok.

kožené kabely a šperky
Když jsem  probírala fotografie z pouti, zjistila jsem, že jsem nenafotila zdaleka vše, ale víc toho bude časem na stránkách sdružení Žehrovák.

Žádné komentáře:

Okomentovat