čtvrtek 11. srpna 2016

moje malá Odula




4 komentáře:

  1. Dittko nádherná píseň o pavoukovi,prostě úžasné !!!Nikdy jsem to neslyšela ,jsem ráda,že zas uslyším tvé hudební perly!Krásné fotky jakoby utkané k té písni....Potěšila jsi mě! Těším se na příště Dája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, je to takové psýcho, taky se mi to líbí. S těma perlama bych byla trochu opatrnější :-). Znáš to, co se líbí deseti, se nelíbí dalším třem, ale jsem ráda, že jsi to ocenila. Tak zatím. D.

      Vymazat
  2. Dittu, máš můj obdiv - já a pavouci... No řekněme, že se vzájemně respektuje a alespoň v mém případě nevyhledáváme :o)
    Přeji hezkou sobotu.
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helčo, křižáci mi nevadí, nemám ráda takové ty velké černé, a že se nám jich na podzim natáhne do baráku a pak ty chlupaté, které mají v ZOO.
      Užij si neděli, bez pavouků :-)

      Vymazat