pátek 28. září 2012

zazobaný pes a chudý kocour


Je to tak! I mezi nejoblíbenějšími přáteli člověka jest značných rozdílů. Jeden nemá nedostatku, vozí si všude zadek autem  a ten druhý hledá, kde by složil hlavu.



Ten první utrácí za poslední výkřiky módy a bez těch nejmódnějších slunečných brýlí se prostě neobejde.


A ten druhý nemá ani pořádný pelíšek, ale očividně mu to nevadí a nedá se ničím rušit ve spravedlivém spánku.


A nakonec jedna malá prosba, jež byla nejspíš sepsána na základě nepěkných zážitků, které následně vedly ke každodennímu pucování zánovní obuvi.


Drahý pse,
to je paráda, že máš  tak tuhé a zdravé hovínko.
K tomu ti blahopřejeme!
Dojem můžeš ještě vylepšit,
když necháš páníčka nebo paničku,
to tvoje hovno uklidit.
(foceno, včetně zvířátek a volně přeloženo z cedule v historickém centru Budyšína)

10 komentářů:

  1. Dittko ahoj !Napíši Ti o dýni, ale jsem jakási nemožná stále plavu v moři...všelijakých musím!Tvůj příspěvek to je tedy téma pro mě!!!!!!bude to dlouhé.....Daja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dajo, už jsem ti i odpověděla. S tou dýní pozor na prsty :-)

      Vymazat
  2. Dittu, super fejeton!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, díky. Jsem ráda, že jsi se pobavila.

      Vymazat
  3. To je výsledek, že stále máme větší snahu polidšťovat zvířata. A nápis je hodný humoristy:-D Dobré úlovky!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renato, trefný komentář a díky. Je vidět, že tě to pobavilo.

      Vymazat
  4. Tu kočičku bych si hned vzala domu do tepla....já jsem takový kočkomil.
    Hezký článek:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kočičanda ve mě vzbuzovala dosti podobný pocit - vzít ji z té popelnice a přinést ji domů, ale to by to ty naše dvě kočky asi nerozdejchaly :-) A jinak díky.

      Vymazat