neděle 12. února 2012

na ledě s krasojízdou


Tak nám zamrzl před pár dny rybník, taky nám zamrzl přívod vody k pračce a pravděpodobně zmrzl ve sklepě i pytel brambor, který jsme si přivezli asi před třemi týdny.


Zamrzlý rybník je paráda, a protože je hodně velký, je tam spousta místa pro všechny - bruslaře, běžkaře, pejskaře.



Na zamrzlý přívod vody k pračce stačil fén a ty brambory asi budeme muset vyhodit a zajet pro nové, jestli tedy na statku ve sklepě taky nezmrzly.
Včera a dnes jsme vyrazili na led. Včera byla zima jak v morně, dneska to bylo o dobrých 10 stupňů lepší a navíc jsme se vybavili hrablem na sníh a udělali si malé kluziště jen pro sebe.


Došlo i na krasojízdu s drobnými technickými problémy a nedostatky, ale místní porota byla shovívavá a veškeré nedostatky velkoryse přehlížela.


Jediní dva závodníci, červený a černý, předvedli vynikající tance na ledě. Červený, vzhledem k svému mládí, zajel velmi procítěnou jízdu, černý jel vyloženě na jistotu a s lehkostí sobě vlastní, předvedl vynikající, technicky perfektní styl.







Ve výsledku zajeli oba vyrovnané jízdy a výsledek byl nerozhodný. Pokud počasí dovolí, rozhodne se příští sobotu a neděli, kdo z nich je lepší.


A nakonec zveřejním jediné výtvarné dílo, které vzniklo společným úsilím obou krasojezdců.

9 komentářů:

  1. Mikyska ( snad se tak píše?), by se za stejný komentář nemusel stydět.
    Já dávám 5,6 bodů za technickou část a 6 bodů za choreografii. Kdo navrhoval kostým?
    Taky máme rybník, ovšem ten v zahradě by byl tak na exhibici v kabaretu a ten na návsi, je opravdu proti tomu vašemu, jak plivátko! A protože jsem vyrostla na zimním stadionu, tak se brusle houpou, už dlouho na hřebíčku:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lezarts je dobrá, výborné hodnocení,já se ráda přidávám!Také chodím na řeku trčí nám tam kameny a uprostřed plují divoké kačeny,nosím jim tam mrkev atd.pohybuji se jak slimák...kde jsou ty časy když jsem byla namydlený blesk???Daja

      Vymazat
  2. No, to jsem si tu exhibici užila, nádhera! A ty méně radostné zamrznutí bereš s nadsázkou, tak to bude vše OK. Těstoviny jsou taky moc dobré :o)
    Dittu, měj se parádně!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Lezarts:
    "Závodnice má hráškově zelený úbor se stříbrnými aplikacemi ve tvaru květů, které přecházejí přes ramena do poloviny zad" Jojo, to jsou časy čb televize, když Mikyska zapomněl popsat kostým, byla to hotová muka :-)
    Kostýmy mají název Vlk a Karkulka a valný podíl na jejich realizaci má moje maličkost.
    Jako sudí jsi byla přísnější, neboť sudí přímo na ledě dávala vyšší ohodnocení, ale bruslení nebyl nikdy "spravedlivý" sport, takže to je v pořádku - přísnost musí bejt, aby se zvyšoval výkon, že?

    Daja:
    Do toho blesku už mám taky daleko, brusle mám uskladněné jako Lezarts a místo bruslí nastupují běžky (i když na těch jezdím od mala, takže vlastně žádné "místo" není). Kačeny, labutě a někdy i volavky se někam poschovávaly, je tam na ně asi moc rušno, i když už jsem na tom našem óbr rybníku zažila větší návaly.

    Helena:
    No jo, pračka už zase běží, ale ty brambory - nevím, nevím. Je to vlastně nic proti tomu, když jsme se loni v sobotu vrátili z hor, kotel přestal jít den před návratem (kapal ventil, tak se kotel zavřel), v baráku bylo 5 stupňů, polovina kytek mi zmrzla, naštěstí přišel místní topenář (to jsou ty výhody na vsi), opravil to a v neděli večer při plném výkonu kotle bylo v baráku 18 stupňů - když něco děláš a hýbeš se, je to v pohodě, ale když si sedneš, za chvíli začneš drkotat zuby. I když ve filmu Kristián ta jeho žena (Nataša Gollová) pronesla památnou větu: Ale Lojzíčku, topím na 16 stupňů jako vždycky. Nebo tak nějak to bylo :-)

    Mějte se hezky zimě, ale v teple. Ditta.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dituško,ano ,ano vše Ti došlo....můj muž už rezervovaně prohlásil,že si dá na vše "pípátko"jen na mě NE!A jinak jsi dobrá,že se zmátoříš a fičíš na běžkách ,to já se do nedávna vozila na koních,to mi říká můj ,ale je to velká dřina,věř nebo ne !!!!Nevím co bych uvařila nic se mi dnes nechce je tu mert sněhu,musím se prohrabat někam na cestu ,nejraděj bych uvařila nějakou tabletu ,vitamínovou chichi...pa a přežij tu zimu Daja

      Vymazat
    2. Jo a ještě ty podivné věci tj.tyčky na med a masažní nesmysl do koupelny, ale nevím na co to je. Přidala jsem to ,ještě mám konce od švihadel ale ty ještě šmirgluju D.

      Vymazat
    3. Dajo, to jsi dobrá, že jsi vylezla na koně. Mě to přijde, že je to děsně vysoko, ale věřím na 100% tvrzení, že nejhezčí pohled na svět je z koňského hřbetu.
      Když mě nic nenapadá s tím vařením, nakrájím na plátky několik stroužků česneku, hodím je restovat na olivový olej, někdy přidám čili papričku, pak to promíchám s uvařenými těstovinami, nasekanými bylinkami a posypu to strouhaným sýrem (parmezán gran moravia, nebo bych dala i tžeba nastrouhanou nivu, ementál, ale ne eidam - udělá se z něj cucek rozteklého sýra).
      Máte tam u vás pěkně veselo, s tím sněhem. U nás už skoro nic není a dneska dost cedilo a cedí. Hezkou so+ne.

      Vymazat
  4. Dittus, to jste si to krasobrusleni krasne uzili! Takovy slunecny den na rybnice bych take hned brala:)) Hezky vikend preje Monika.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Moniko. Bylo to fajn, ale uz je posnehu a po ledu a slunicko je nekde zalezle. Preji ti peknou sobotu a nedeli.

      Vymazat