pátek 27. ledna 2012

létající srdce

Předem upozorňuji, že nebudu psát nic o Sv. Valentýnu, přestože se už kvapem blíží. Chci se jen zmínit o létajících internetových srdíčkách, která jsou posílána blogerkami jiným blogerkám, protože rády nahlížejí na jejich webové stránky, které se jim z různých důvodů nějakým způsobem zamlouvají. Je to velmi milá pozornost a každého obdarovaného to určitě potěší.


U mě v posledních dnech přistála hned dvě srdíčka, jedno od Renaty , která je moc šikovná a taky vtipná a to druhé přilétlo od Daji a dostala jsem ho na svém druhém blogu o vaření, protože jí děsně chutnal celerový salát s jablky :-).
Oběma moc děkuji a jsem ráda, že si najdou chvilku podívat se na moje blogy.

Jak jsem si tak všimla, na internetu se spustila úplná štafeta v předávání srdíčkových ocenění a já vůbec nevím, kam bych to svoje srdce hodila dál, protože už nemám kam. Někdo musí být na konci a musí přetrhnout cílovou pásku a to teď budu já a to štafetové srdíčko teď nechám odpočinout.

A nakonec trochu hudby a tance.

2 komentáře:

  1. Nějak ty srdce přišly v před čase:-D Valentýn ten to taky "rozsrdí". Pěkně jsi to napsala a Phila nám poslala, jsi šikulka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renato, díky. Ty mě stále chválíš. Doufám, že tě to neomrzí, to chválení :-))
      Terminus technicus "rozsrdí" si musím pamatovat a zajímalo by mě. zda bys to přeložila do francouzštiny. Tak schválně ...

      Vymazat