pondělí 5. září 2011

who wants to live forever?


Queen - Who Wants to Live Forever by manon42

9 komentářů:

  1. Fredy Mercury, jaký muzikant, jaký hlas...++++++
    Škoda, že se mu nesplnilo " Live Forever"!!!
    Dík za připomenutí.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Dittko,jaký dramatický tenor a krásný muž, má charizma jako málo kdo .Měl by,tuším65?Mám jeho nahrávky ještě jak zpival Barcelonu z operní divou Kaballo,a jiné ...Užil svůj jedinečný život po svém...Pro mě je stále živý..Hezky jsi mě potěšila Dittuško.A co neumím si přečti u mě zasměješ se!!!!!PA§ Daja

    OdpovědětVymazat
  3. Za ten paragraf se omlouvám jsem de......

    OdpovědětVymazat
  4. Lezarts + Daja
    Máte pravdu - úžasný hlas. Škoda. "Live Forever" bych nahradila "Listen to Him Forever".

    OdpovědětVymazat
  5. Dittu, díky tobě jsem si pustila dlouho nehrané CD a zavzpomínala...
    Hezký večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Heleno, to je fajn, že jsi díky mě, oprášila staré CD :-))

    OdpovědětVymazat
  7. Dittu, krasna pisen, uzasny hlas, skoda ho. V listopadu to bude 20 let co zemrel. Neuveritelne to leti. Pa, Katerina

    OdpovědětVymazat
  8. Katko, mas pravdu, ze zpival uzasne, trochu pri jeho zpevu mrazilo v zadech. Pekny pristi tyden. Ditta.

    OdpovědětVymazat