středa 7. května 2014

zaběhl k nám běžník

Každý rok máme na zahrádce běžníka kopretinového. Prvně jsem si ho všimla na rododendronu asi před 5 lety. Byl bílý a číhal uprostřed květu.

 
Během krátké doby byl v lovu úspěšný.



Letos k nám zavítal běžník žlutě zbarvený. Focení se mi moc nedařilo, ale nakonec se mi jedna fotka celkem povedla.


Arachnofobikům se za dnešní krátký příspěvek omlouvám s tím, že si mohou zpravit nervy při "pavoučím songu".

10 komentářů:

  1. No já to přežiju, ale naše Terka by dostala pupínky :o)
    Hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, každej jsme nějakej, Já nesnáším sahat na syrové maso. Vždycky to nakonec nějak zvládnu, ale klidně bych si to odpustila. Jednou jsme si přivezli čerstvě zabité a rozporcované jehně a dodnes si pamatuji, jak bylo maso ještě teplé. Brrr!

      Vymazat
  2. Čumím jak puk:-) to žluté je pavouk?????Mě by to asi vystěhovalo z chajdy!Kdybych si nepustila chraplák ze songu tak je po mě.....ještě tady vidím Tvoji ručičku jak láskyplně drží žábu i hada,jsi fakt odvážné děvče!Smekám....Dája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dajo, myslím, že bys v chalupě nakonec zůstala :-) Žáby, slepýši, žížaly mi nevadí, ale ti hnusní španělští slimáci jsou horší. Jo a taky cvrčci jsou nic moc. Kdysi mi jeden spadl na gymplu nejdřív na hlavu a když jsem to "smítko" chtěla z vlasů sundat, zapadl mi do rukávu. To byl pak mazec - zařvala jsem a vylítla z lavice jak namydlenej blesk a matikářce a zbytku třídy to málem přivodilo infarkt :-). Měli jsme třídu ve sklepě a cvrčků tam bylo jak nas.....

      Vymazat
  3. Teda Ditto z tebe je perfektní fotograf! Ty snad chodíš po zahradě s lupou:-)
    P.S.
    nejsou naše rododendrony příbuzní? Mě taky stávkují, ty nejmladší mají letos po jednom květu:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, s tím perfektním fotografem bych byla opatrná :-), ale docela bych brala nějaký ten nástavec pro focení mikrosvěta.
      Ty rododendrony mě docela štvou a navíc ty naše budou mít třeba 20 let, možná i víc, ale asi si holt daly letos voraz.

      Vymazat
  4. Dittu, pavouky nemusím, takový ty tlustý,ještě jich tak znát podle jména :-( ale Johany mi nevadí... V hospodě jich mám požehnaně. S jedním Ferdou laškuju, on si vždycky udělá síť, já mu ji ometu a on se mi schová do pantu okna, no a tak se to opakuje každý druhý den...
    ........dík za komentář u mně, dostala jsem z něho záchvat smíchu až mě píchalo v boku !

    OdpovědětVymazat
  5. Dittu, pavouky nemusím, takový ty tlustý,ještě jich tak znát podle jména :-( ale Johany mi nevadí... V hospodě jich mám požehnaně. S jedním Ferdou laškuju, on si vždycky udělá síť, já mu ji ometu a on se mi schová do pantu okna, no a tak se to opakuje každý druhý den...
    ........dík za komentář u mně, dostala jsem z něho záchvat smíchu až mě píchalo v boku !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějak jsi se mi tu naklonovala, ale to nevadí, spíš mi vadí, že pořád nevím, jak je to s tím vylisováním ... :-) My nejvíc sledujeme, jak vyměšuje naše retrívří Zuzana. Stačí, když sní něco málo z člověčího jídla a hned zasejří půlku zahrádky, což není zas až takový problém, vzhledem k její velikosti (myslím velikost zahrádky a ne psa). Nejspokojenější jsme, když má hovno jako cep :-))

      Vymazat
    2. Jo, ty velký, černý a chlupatý pavouky taky nemusím.

      Vymazat