středa 12. října 2011

roztomilý blog - doplnění


Dnes mě potkalo velmi příjemné překvapení, dostala jsem hned dvě ocenění mého blogerského snažení. Poslaly mi ho dvě tři šikovné internetové kolegyně:
a


Jak jsem tak procházela blogy, které pravidelně i občasně navštěvuji, zjistila jsem, že ta ocenění jsou už snad všude, takže jsem se rozhodla jen pro jeden jediný blog.
Ocenění posílám

Abych neposílala jen to ocenění, přidám k němu jednu moc krásnou píseň pro Amélii i ostatní pravidelné i nepravidelné čtenářky mého blogu a poděkování Renatě a Heleně, že si na mě vzpomněly.




Dodatek 14.10.2011:
Trošku mám problém s tím textem ocenění blogu. To"lovely" mi tam moc nesedí a já si to prostě přeložím jako "lovely - roztomilý", ale asi se to musí brát tak, že to znamená pěkný, oblíbený, zajímavý, ... blog.

2 komentáře:

  1. Ditus, moc blahopreji. A diky za vzpominku na me mladi - Scatmana :o) Mej krasny vecer, Katerina

    OdpovědětVymazat
  2. Katko, diky. Jinak, co se tyce muziky, tak mam pocit, ze ja asi ziji jen ve vzpominkach, protoze vetsinu novych pop songu nemusim. Mej se pekne, Ditta.

    OdpovědětVymazat